.

.
google-site-verification: google48164bad2306ed30.html

به وبلاگ من خوش آمدید برای تبادل لینک با ما از سیستم تبادل لینک هوشمند وبلاگ استفاده کنید ممنون
ایمیل مدیر : alisrzptc@gmail.com

» تیر 1395
» خرداد 1395
» اردیبهشت 1395
» مهر 1394
» اسفند 1392
» تیر 1391
» آبان 1390
» مهر 1390
» شهریور 1390





RSS
<-ShortDescription-> <-ProductPrice-> تومان

<-ProductPage->

جوک خنده دار
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال پنج‌شنبه 27 خرداد 1395
در ساعت 15:45

عاقا من عاشق یکی شدم

.:: ارسال نظر(0) ::.
جوک
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال پنج‌شنبه 27 خرداد 1395
در ساعت 13:58

حیف نون نامزده شو دعوت میکنه..

به احترام نامزدش مرغ خونشونو سر میبره و سرخ می کنه میاره سر سفره

دختره میگه عزیزم چرا زحمت کشیدی؟؟

 

حیف نون میگه چه زحمتی؟ 3تاشو سگ خورده یکیشم تو بخور..

 

***

دانشجو ام

عمم اومده خونمون میگه امتحانت چطور بود؟

میگم ای بد نبود

میگه ۲۰ میشی یا نه؟

 

خدایا خودت منو بکش خلاصم کن

 

***

شما یه بار سوار مترو شده باشی

 

 

دیگه فشار قبر اذیتت نمیکنه

 

***

گاهی دلم میخواد به روزای بچگیم برگردم،

 

 

ولی تا عکس بچگیامو میبینم بیخیالش میشم...

 

***

ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﺗﻮ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﻭ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﺑﺮﻩ ﺷﻤﺎﻝ ﺗﻮ ﭘﺎﺭﮎ ﺑﺨﻮﺍﺑﻪ

 

ﻧﯿﻤﺮﻭ ﻭ ﭼﺎﯼ ﮐﯿﺴﻪ ﺍﯼ ﺑﺨﻮﺭﻩ، ﯾﻪ ﻫﻔﺘﻪ ﺣﻤﻮﻡ ﻧﺮﻩ ﻭ ﻓﮏ ﮐﻨﻪ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﮐﺮﺩه

 

***

ايرانيا اگه تو صد سالگى هم ازدواج كنن

 

 زنِ حس ميكنه ميتونست شوهر بهترى پيدا كنه مردِ هم همش فكر ميكنه به

 

 اندازه كافى مجردى نكرده

 

***

شوهره با زنش دعواش میشه از خونه میزنه بیرون....

بعد یکساعت تلفن میزنه به زنش....

 

زنش: بله؟...چته؟

 

شوهر:...می دونی الان کجام..؟؟

 

زنش:...کجا ول میگردی...خبر مرگت

 

شوهر :طلا فروشیه تو خیابون امام یادته که از یه جفت النگو   خوشت اومده بود..؟؟؟

 

زنش:آره عزیزم ..آره عشقم ....آره زندگیم...یادمه..

 

شوهر :دوتا مغازه اینورترش دارم قلیون میکشم

 

***

ژاپنیه باعصبانیت به زنش میگه

 

 

 

هیین سا نو تیو کیشو چین شی

زنش میگه تو می سی ژانکو تو نو

 

خوشم میاد همچین با دقت میخونی که انگار اصلیتت ژاپنیه

به تلاشت ادامه بده تو میتونی

 

***

ایران از نظر رفاهی بهترین کشور جهان است

 

 

اینو برای 10 نفر بفرست 500 تا فحش جدید یاد میگیری

 

منم اول باورم نمیشد

 

 



.:: ارسال نظر(0) ::.
شعر طنز ( عشقهای قرن بیست و یک )
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال پنج‌شنبه 27 خرداد 1395
در ساعت 11:27


دوباره شب شد و من بیقرام

 

کانکت کن زود بیا در انتظارم

 

بیا من آمدم پای مسنجر

 

شدم محسور از آوای مسنجر

 

بیا هارد دلت را ما ببینیم

 

گلی از هوم پیجت بچینیم

 

بیا ایکن نمای بی نشانم

 

که من جز آدرس میلت ندارم

 

بیا فرهاد باز بی تو غش کرد

 

وحتی هارد دیسکم هم کش کرد

 

بیا ای عشق دات کام عزیزم

 

به پای تو دبلیوها بریزم

 

مرا در انتظار خویش مگذار

 

و یا ز اندازه آن بیش مگذار

 

بیا ای حاصل سرچ جهانی

 

بیا اجرا کن آن فایل نهانی

 

بیا در دل تورا کم دارم امشب

 

حدودا صد مگی غم دارم امشب

 

اگر آیی دعایت مینمایم

 

دعا تا بی نهایت مینمایم

 

اگر آیی دعای من همین است

 

ویا نقل به مضمونش چنین است

 

مبادا لحظه ای دی سی شوی یار

 

جدای از آن پی سی شوی یار

 

مبادا نام ما را پاک سازی

 

و کاخ آرزوها را خاک سازی

 

بمان تا جاودان اندر دل من

 

بمان تا حل شود هر مشکل من

 

 



.:: ارسال نظر(0) ::.
جوک جدید و خنده دار
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال پنج‌شنبه 27 خرداد 1395
در ساعت 07:07

شماها یادتون نیست

ﮔﻞ ﮔﻞ ﮔﻞ ﮐﺪﻭﻡ ﮔﻞ؟

 

ﻫﻤﻮﻥ ﮐﻪ ﺭﻧﮕﺎﺭﻧﮕﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﺎﭘﺮﮐﻬﺎ ﯾﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﻗﺸﻨﮕﻪ

 

ﮐﺪﻭﻡ ﮐﺪﻭﻡ ﺷﺎﭘﺮﮎ؟

 

ﻫﻤﻮﻥ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﺑﺎﻟﺶ ﺧﺎﻟﻬﺎﯼ ﺳﺮﺥ ﻭ ﺯﺭﺩﻩ،

 

ﺑﺎ ﺑﺎﻟﻬﺎﯼ ﻗﺸﻨﮕﺶ ﻣﯿﺮﻩ ﻭ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻩ، ﻣﯿﺮﻩ ﻭ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻩ

 

ﺷﺎﭘﺮﮎ ﺧﺴﺘﻪ ﻣﯿﺸﻪ، ﺑﺎﻟﻬﺎﺷﻮ ﺯﻭﺩ ﻣﯿﺒﻨﺪﻩ،

 

ﺭﻭﯼ ﮔﻠﻬﺎ ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ، ﺷﻌﺮ ﻣﯿﺨﻮﻧﻪ ﻣﯿﺨﻨﺪﻩ…

 

ای جان چه با ریتم هم میخونی

 

***

 

از من میشنوید

هیچوقت جلو جمع فال حافظ نگیرید

 

ینی دیشب همچین اسرار مگوی من و بازگو میکرد که آبرو نموند واسم

سوژه فامیلم الان بنده

حافظم سر شوخی و باز کرد با ما

 

***

 

میدونستین خرچنگها تو عروسیاشون نمیتونن دست بزنن

 

فقط بشکن ریز میزنن

برید حال کنید با این اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم

 

***

دو دقیقه رفتم اینستا انگشتام چسبید به هم از بس زولبیا بامیه لایک کردم

 

مجبور شدم چندتا استکان چای لایک کنم تا دستم تمیز بشه

 

***

دقت کردید عروس دریایی داریم ولی دوماد دریایی نداریم !

 

یعنی بی شوهری توعمق دریا هم موج میزنه

 

***

ﻣﻴﺪﻭﻧﻴﺪ ﭼﺮﺍ ﻭﺍﮔﻦ ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧﺮ ﻣﺘﺮﻭ ﺯﻧﻮﻧﻪ

ﺍﺳﺖ؟؟

 

ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺗﺼﺎﺩﻑ، ﺷﺮﮐﺖ ﺑﻴﻤﻪ

ﻧﺼﻒ ﺩﻳﻪ ﺭﻭ ﺑﺪﻩ!

ﺧﺪﺍﯾﯽ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﯿﺪ؟

  خيلى نامردن..

 

***

 

یارو بالای درخت چنار نشسته بود،

یکی ازش میپرسه بالای درخت چنار چیکار میکنی؟

میگه دارم توت میخورم

یارو میگه الاغ، این درخت چناره، توت نداره که

میگه  توت تو جیبمه،

الاغم خودتی

 

***

مراحل خرید هندونه توسط آقایون:

1– بو کردن هندونه

2 – پرت کردن و گرفتنش از رو هوا

3 – وزن کردن با دست

4 – شمردن خطهای هندونه

5– زدن روی هندونه و شنیدن صدای مورد نظر

6– نگاهِ عالمانه به اطرافیان در میوه فروشی که آره آقا من این کارم

 

7 – خریدن هندونه

8 – آوردن به منزل

9 – همه رو چنگال به دست جمع کردن

10– دست و سوت و جیغ و هورای حضار

11 – شکستن هندونه

12 – پذیرایی از اهل منزل با هندونه سفید با طعم خیار

 

***

 

ما از اونایى هستیم که دعاهامون می خوره به پنجره

 

بعد کمونه میکنه میخوره به سقف

 

سقف خراب میشه رو سر خودمون

 

***

 

دقت کردین همیشه ی مسواک مرموز تو دسشویی هس ک معلوم نیست

 

صاحبش کیه؟

 

***

 

ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻢ iphone ۶s ﺑﺨﺮﻡ

 

ﮐﺴﯽ ﮐﻠﯿﻪ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ؟

 

***

 

داشتم اتاقمو جاروبرقی میکشیدم و در حینش ، آهنگم گوش میکردم

 

هندزفری تو گوشم ، ولوم بالا و شروع کردم با جدیت تمام جارو کشیدن

 

بعد ۵ دقیقه مامانم زد رو شونم!!!

هندزفری رو در آوردم گفتم جانم مامان؟

 

 

گفت لااقل جارو رو روشن کن میمون

 

***

 

ﻧﻤﻮﺩﺍﺭ ﺍﻣﯿﺪ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ

 

ﻧﺸﺴﺘﻪ ﮔﻮﺷﻪ ﺍﺗﺎﻕ ﺩﺍﺭﻩ ﺩﺍﺭﯾﻮﺵ ﮔﻮﺵ ﻣﯿﺪﻩ

 

 

ﺧﯿﻠﯽ ﻭﺍﺳﺶ ﻧﮕﺮﺍﻧﻢ !

 

***

 

زن باید حجب و حیا داشته باشه

 

وگرنه ابروی برداشته و موهای رنگ کرده

 

 

 رو که مردااااا هم دارن

 

والاااا

 

***

 

سلام جیگرم!

 

با جیگرم بودم

من عادت دارم به اعضایه بدنم سلام بدم!

شما به کارت برس!

سلام کبدم!

 

***

 

شمارش دخترا تو باشگاه بدن سازی

 

 

یک

 

تق

 

یه صلوات بفرستید وزنه افتاد

 

***

 

گفتم : خواهر حجابت ! چیزی نگفت …

 

 

دوباره گفتم : خواهرم حجابت ! برگشت گفت : چی ؟

گفتم: اِوااااااااااااااااا خاک بر سرم تو که پسری ...

 

***

 

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺍﻭﻣﺪ ، ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺍﻭﻣﺪ  ﭼﻴﺴﺖ ! ؟

 ﺗﺮﻓﻨﺪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﻓﺮﺍﺭ ﺍﺯ ﺑﻮﺱ ﻧﺎﻣﺰﺩ

 

 

 ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺍﻳﻦ ﺣﺮﻑ ﮐﻪ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﮕﻢ،

 ﻣﺎﻝ ﺑﻴﺴﺖ ﺳﺎﻝ ﭘﻴﺶِ ﺑﻮﺩ ...

 ﺍﻻن ﭘﺴﺮﻩ ﻣﻴﮕﻪ :

 ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﺍﻭﻣﺪ، ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﺴﻪ ﺩﯾﮕﻪ

 

***

 

پانتومیم بازی میکردیم دختره میخواس گودزیلا رو بازی کنه کلی تقلا کرد کسی نتونست بگه

 

 گفتم کافی بود آرایشتو پاک کنی

بی حرکت وایسی همین

 

 

 



.:: ارسال نظر(0) ::.
جوک جدید
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال پنج‌شنبه 27 خرداد 1395
در ساعت 04:09

ﻣﻦ ﺗﺎ ﺷﺶ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﺍﺳﻤﻢ ﺩﺳﺖ ﻧﺰﻧﻪ…!

 

ﺗﺎﺯﻩ ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﻋﻤﻮ ﻫﻢ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺍﺳﻤﺶ ﺑﺘﻤﺮﮒ ﺑﻮﺩ

 

***

سوار تاکسی شدم گفتم :

وای چقدر شهر عوض شده

آدماش چقدر عوض شدن

خونه ها چقدر عوض شده

مغازه ها! همه چی تغییر کرده

 

راننده تاکسی پرسید: ببخشید شما خارج از کشور بودید؟

گفتم : نه بابا! اینترنتم قطع شده اومدم بیرون از خونه...

 

***

ﻣﺮﺩ ﻣﺘﺎﻫﻠﯽ ﺩﺭ ﻣﺠﻠﺴﯽ ﮔﻔﺖ : ﺯﻥ ﻣﺜﻞ ﮐﻔﺶ ﺍﺳﺖ ...

ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﮐﻬﻨﻪ ﺷﺪ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻋﻮﺽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﯾﮏ ﻧﻮ ﺑﻪ ﭘﺎ ﮐﺮﺩ ...

ﺣﮑﯿﻤﯽ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ...

ﮔﻔﺖ ﺣﺮﻑ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺩ ﮐﺎﻣﻼ ﺩﺭﺳﺖ ﺍﺳﺖ

ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺮﺩﯼ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺣﺪ ﭘﺎ ﺑﺪﺍﻧﺪ ﺯﻥ ﭼﻮﻥ ﮐﻔﺶ ﺍﺳﺖ .....

ﺍﻣﺎ ﻣﺮﺩﯼ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﭼﻮﻥ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﺑﺒﯿﻨﺪ ﺯﻥ ﻫﻤﭽﻮﻥ ﺗـــــــــــــــــــﺎﺝ  است...

به افتخارهرررچي زنه بزن کف قشنگرو

 

***

ارزشمندترین خودروهای 2016 اعلام شدند:

1- تویوتا 2- بی ام و 3- بنز 4- هوندا 5- فورد

 

سایپا در عین شایستگی به خاطر کشیدگی رباط صلیبی به مسابقات نرسید!

 

***

نصیحت یک پدر به پسرش:

ﭘﺴﺮﻡ ﺯﻥ ﺑﮕﻴﺮ،

 

ﺷﺒﻬﺎ که ﺧﺴﺘﻪ،ﺗﺸﻨﻪ،ﮔﺮﺳﻨﻪ ﻣﻴﺎﻱ ﺧﻮﻧﻪ

ﻳﻜﻲ ﺑﺎﺷﻪ طوری حالتو بگیره  که همشون یادت بره

 

***

با مادرم رفتيم مغازه حيوانات يه چرخي زديم ، از يك مار خيلي خوشگل خوشم اومد

پرسيدم چند ؟ طرف گفت : ٢٠٠ هزار تومن

 

مادرم گفت : نه نماز ميخوني نه روزه ميگيري نه عبادت حاليته

خودش مفت و مجاني مياد تو قبرت !! بيا بريم :

 

سلطان غم مادر

 

***

مرد را ندا آمد اگر آرزوئی داري بكن كه برآورده شود

 

عرض كرد اقیانوس آرام راآسفالت خواهم

ندا آمدسخت است آرزوي دیگري كن

 

گفت قدرتی خواهم كه زنان راشناسم

ندا آمد اقیانوس را 2 بانده میخواهی یا 4 بانده

 

***

طرف برادرشو نصیحت میکرده میگه وقتی ازدواج کردی اقتدار داشته باش ، مثل من !

 

دیشب به زنم گفتم باید ساعت یازده آب گرم باشه ، اونم آبو گرم کرد !

 

داداشش گفت ساعت یازده آب گرم میخواستی چیکار ؟

گفت : آخه پوستم حساسه نمیتونم با آب سرد ظرف بشورم

 

***

تبلیغ درختكاري در ایران اینطوری بیشتر جواب میده :

 

هموطن قلیانی ؛

نهال امروز ، ذغال فرداست !

امروز بکار فردا بچاق..

 

***

منو دزدیده بودن دزده زنگ زد خونمون..

مامانم جواب داد.

دزده گفت:ما بچتونو دزدیدیم پنجاه میلیون بیارید تا برش گردونیم…

مامانم گفت بهش آب میدین؟

دزده گفت آره گفت غذا میدین بهش؟ گفت آره،

گفت جایه خواب داره؟ گفت آره……،

 

گفت : بیاین داداششم ببرید!!!!!

 

  هیچی دیگه دزده بیچاره برام کلی اشک ریخت

بعدشم برام آژانس گرفت گفت برو خونتون پوله آژانسم داد….

 

من خودم دلم بود بمونماا ولی وای فای نداشتن اومدم !!

 

***

‏داشتم میرفتم معافیت پزشکی بگیرم کلی استرس داشتم

دم در بابام بهم گفت پسرم اصلا استرس نداشته باش

 

همینجوری عادی رفتار کنی معافیت روانی بهت میدن

 

***

 

کودک درونم هفته دیگه نامزدیشه اونم با کی؟

 

با ندای درونم!!!!!

اونوقت منه خاکبر سر هنوز نتونستم ازدواج کنم!

 

***

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﻫﯿﭻ ﻗﻨﺎﺩﯼ ﻗﻨﺪ ﻧﻤﯿﻔﺮﻭﺷﻪ!

ﻫﯿﭻ ﻋﻄﺎﺭﯼ ﻋﻄﺮ ﻧﻤﯿﻔﺮﻭﺷﻪ

ﻗﻬﻮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﺎﻡ ﻫﻤﻪ ﭼﯽ ﺩﺍﺭﻥ ﺟﺰ ﻗﻬﻮﻩ !

 

ﻣﻤﻠﮑﺖ ﻧﯿﺴﺖ که محل غافل گیریه

 

کولرگازی و آبی با برق کار میکنن!

اره برقی با بنزین کار میکنه!

هفت تیر ۶ تا تیر داره!

صائب تبریزی هم اصفهانیه!

 

***

 

 



.:: ارسال نظر(0) ::.
جوک جدید و باحال
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال چهارشنبه 26 خرداد 1395
در ساعت 15:54

بچه ها یادتونه بچه بودید

مامانتون میگفت:خاک بر سرت از بچه مردم یاد بگیر؟

 

من همون بچه مردمم حلالم کنید

 

***

مراحل ارادت ایرانی ها به ماه رمضان

 

دو ماه قبل :اوه اوه دو ماه دیگه رمضونه

 

یک ماه قبل :بدبختی از یه ماه دیگه باید روزه بگیریم

 

دو روز گذشته : لامصب فقط دو روز

 گذشته

 

روز بیست و ششم : این چهار روزم نمیگذره راحت بشیم

 

بعد رمضان :عجب ماه خوب و پربرکتی بود حیف که تمام شد

 

***

کشته شدن ۱۲ نفر در اروپا به علت گرماى ۳۶ درجه!!!

 

انوقت تو همین کویر خودمون مردم تو دمای ٦٠ درجه میشینن تو حیاط خونشون چایى فوت میکنن که خنک شه

یه همچین ملت باحالی هستیم ما

 

***

 

اگه تنهایی و هیچکس ‌پیشت نیست

 

 

دستو بکن تو دماغو حالشو ببر

 

***

 

ﺑﺮﺍﺕ ﭘﯿﺶ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻭﻗﺘﯽ ﭘﺎﯼ ﺗﻠﻔﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻈﯽ ﮐﻨﯽ

ﺍﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﺩﻟﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺻﺪﺍﺷﻮ ﺑﺸﻨﻮﯼ

ﯾﻬﻮ ﻣﯿﮕﯽ: ﺭﺍﺳﺘﯽ؟

ﻣﯿﮕﻪ :ﺟﺎﻧﻢ...؟

ﺁﺭﻭﻡ ﻣﯿﮕﯽ : ﺩﻭست ﺩﺍﺭﻡ

ﺁﺥ ....ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﭼﻨﺪ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺁﺧﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﯽﭼﺴﺒﻪ"

 

ﺑﺮﺍ ﻣﻦ ﭘﯿﺶ ﻧﯿﻮﻣﺪﻩ،ﺑﺮﺍ ﻫﺮ ﮐﯽ ﭘﯿﺶ ﺍﻭﻣﺪﻩ بره زیر تریلی

 

***

اخبار میگه

از هر ۵ ایرانی ۱ نفر از اسهال رنج میبره

 

این یعنی اون ۴ تای دیگه از اسهال لذت میبرن عایا؟؟

 

***

 

بعد از مدت ها امروز دلم هوس کرد خونه رو تمیز کنم

 

 ولی دیدم هوسه...

منم آدم هوس بازی نیستم به شیطون لعنت فرستادم و دوباره نشستم پای اینترنت

 

***

 

طرف میلیاردر میشه

 

 با عجله میاد خونه میگه خانوم پولدار شدم وسایلتو جمع کن چمدونتو ببند!!!

 

زنش با هیجان میگه:دبى یا پاریس؟؟؟

 

میگه: نمیدونم مهریه تو بگیر هرجا میرى برو فقط دیگه نبینمت!

 

***

رفتم پیش مشاور باهاش مشورت کنم که چطوری همسرم خوشحال کنم ؟؟؟

گفت باید عشقتو بهش نشون بدی

 

منم با عشقم قرار گذاشتم بردم به خانمم نشون دادم !!!!

نفهمیدم چی شد

تازه از کما اومدم بیرون !!

مرتیکه بی سواد اسمشو گذاشته مشاور

 

***

امروز تو خیابون از کنا ر یه دختره رد میشدم

اومدم از تو کیفم شیشه آب معدنی در بیارم یکم آب بخورم،

 

فکر کرد اسید پاشم یه گاز فلفل از تو جیبش درآورد زد تو صورتم

و بعد با شوکر زد تو سرم …

 

مردم چه آمادگی پیدا کردن ماشالله!!

منم الان رو تخت بیمارستانم و فراموشی گرفتم …

 

لطفا هر کس منو میشناسه

بیاد منو ببره تحویل خانوادم بده و مژدگونی بگیره

 

***

 

بابام گیر داده میگه نمی خوام روزه بگیری...

میگه اینجوری که تو سحری و افطاری میخوری حساب کردم کفارشو بدم کمتر در می آد!!!

 

خب چیکار کنم گشنم میشه!

 

***

 

جوک ، جوک جدید، اس ام اس خنده دار 



.:: ارسال نظر(0) ::.
جوک جدید
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال چهارشنبه 26 خرداد 1395
در ساعت 14:22

دوران مهد کودک یه دوست داشتم اسمش نهال بود ،

 

الان دیگه فکر کنم درخت تنومندی شده باشه واسه خودش

 

***

پسره ميگفت: صبح بابام رمز یک کارت شارژ برام فرستاد، هرکاری کردم شارژ نشد ...

 

گفتم: بابا شارژ نمیشه!

زنگ زد گفت: رتبه‌ی کنکورته حیوون!

 

***

 

ما دهه شصتی‌ها زور زدیم سن ازدواج رو آوردیم بالای سی سال

 

 

دهه هشتادی‌ها دارن برش می‌گردونن به چهارده سال

 

***

 

دیروز تو تلویزیون می گفتند :

درماهرمضان تمام شیاطین دربند هستن

.

شب رفتم دربند اونجا نبودند فکر کنم رفته بودند فرحزاد !

 

***

 

یه بارم مثل سوباسا به داداشم زُل زدم تا با ذهنم باهاش حرف بزنم

 

 

بهم گفت چیه مثل بز زُل زدی ؟

فهمیدم بیشتر باید تمرین کنم

 

***

 

اعتراف میکنم یکى از دلایلى که نمره علومم خوب نبوده اینه که

 

 

فک میکردم

حس چشایى مال چشمه...

حس بینایى مال بینیه

 

***

 

ﭘﺴﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ!!!

 

 

 

ﺩﺧﺘﺮ ﻧﯿﺴﺘﯽ!!!

 

 

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺯﺣﻤﺖ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﻭ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻧﻮﻥ

ﺭﻭ ﮐﻼ ﺍﺯ ﺑﯿﺦ ﻧﻘﺾ ﮐﺮﺩﻥ

 

ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺮﺧﺎﻧﻮﻣﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻤﺎ !!!

 

***

 

هدف از درس خوندن اینه که

 

 

بعدها کارگر باسوادی باشیم

 

***

 

عیدِ من اون روزیه که  وقتی میخوام نوشابه رو تو لیوان بریزم

 

 پنجاه تا دست نیاد جلوم که

 

واسه ما هم نوشابه بریز بی زحمت..!

 

 

 



.:: ارسال نظر(0) ::.
خاطرات خنده دار
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال چهارشنبه 26 خرداد 1395
در ساعت 11:36

پدر بزرگم خیاطه یه روز تعریف میکرد که یه گدا اومد مغازه منم گفتم پول ندارم اونم گفت پس شلوار بده
:ندارم
:پس کت بده
:ندارم
میگه یه نگاهی بهم کرد گفت پس مغازه رو ببند با هم بریم گدایی

 

***

 

بچه که بودیم یه روز خواهرم اومد با خوشحالی بهم گفت:بدو که یه بسته بادکنک پیدا کردم...خلاضه همه رو باد کردیم و یه نخ بهشون بستیم و دویدیم تو کوچه...هر کی می رسید با خنده می پرسید اینا رو از کجا آوردین؟ ما هم خوشحال می گفتیم از تو کمد مامانو بابام...یکی دو ساعتی که پرسه زدیمو آبرو ریزی کردیم یکی از همسایه ها از تو کوچه جمعمون کرد و سپردمون دست مامانمون !!

 

***

 

دیشب همه فامیل دور هم جمع بودیم یهو دیدیم زنگ میزنن …رفتم در رو باز کردم دیدم پسر عمومه…تایلند بوده یه راس از فرودگاه اومده بود خونه ما.. خانومشم خونه ما بود… خلاصه اومد نشست و یه چایی چیزی خورد یهو بلند بلند به خانومش گفت عزیزم ، هیشکی مثل تو نمیشه !!! یهو دیدم مث اینکه اتم زده باشن جمع از هم پاشید و هر کی رفت یه طرف…!!! پسر عمو سوتی بده من دارم؟سوتی نبود که تیر آهن وِل کرد لامصب…!!!یه لحظه خودمو گذاشتم جای زنش و این فکر اومد تو سرم که: از فحش خواهر و مادر بدتر اینکه شوهرت از تایلند برگرده، بگه: عزیزم ، هیشکی مثل تو نمیشه !!!

 

***

 

 موقع امتحانا شده بود که اون روز یه امتحان داشتم.
رفته بودم روی صندلی نشسته بودم که دوستم اومد ولی دیر اومده بود.
اومد بشینه دید صندلیش واسه آدمای چپ دسته.
گفت : ای بابا من چیکار کنم؟
بهش گفتم : رضا برعکس نشستی!
یه کم فکر کرد دید راست میگم.
وقتی درست نشست ما در حال گاز زدن صندلیمون بودیم

 

 



.:: ارسال نظر(0) ::.
کسب در آمد از اینترنت بدون سرمایه
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال چهارشنبه 26 خرداد 1395
در ساعت 10:02

 

 

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه در توباکس



.:: ارسال نظر(0) ::.
جوک جدید و خنده دار
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال چهارشنبه 26 خرداد 1395
در ساعت 09:15

پدرم گفت:اگه کنترل مملکت دست من بود ایرانو گلستان میکردم..


منم گفتم والا یه دکمه کولر دستته اینجارو جهنم کردی


هیچی دیگه الان تو سطل آشغال سرکوچم گربه ها هم سلام میرسونن

***

یکی از تفریحات زندگیم اینه


که تو خیابون

وقتی دو نفر خیلی عاشقونه

دارن از روبه رو میان

از وسطشون رد بشم

***

طرف یه بار با دبه ترشی تو جمع بندری زده دوستاش دس زدن


الان نوشته حبیب همکار عزیز رفتنت خیلی زود بود ...

***

خلیل: چطوری می تونم دوباره دلش رو بدست بیارم؟


قاسم: جبران خلیل جبران!

***

كي ميگه مردها احساس ندارن؟؟؟



من الان يه مرد ديدم احساس گشنگي ميكرد

***

‏یبار اومدم لقمه رو 32 بار بجوم که مثلا مثل آدم غذا خورده باشم


‏لقمه اولو که خوردم مادرم سفره رو جمع کرد


‏ازون به بعد بیخیال آدمیت شدم.

***

دیشب به دختره اس دادم گفتم: چی شام خوردي عشقم؟

گفت عدس پلو با ماست

دیدم شامش چقدر شبيه شام ما بوده
نگاکردم دیدم اشتباه به بابام اس دادم


رو کردم به بابام گفتم چقدر خوبه اعضای

 خانواده باهم رومانتیک حرف میزنن

بنظرتون متوجه شد؟؟

***

حاج خانوم چند تا اولاد دارين؟
پيرزن:5 تا بچه داشتم !
خبرنگار: مگه الان ديگه نداريشون؟! حاج خانووم!

پيرزن: نه
دو تاشون اسیر شدن
سه تاشونم مفقود الاثر
خبرنگار: ماشالله به اين شیرزن صبور !
كدوم منطقه اسير يا مفقودالاثر شدن؟
مادر: دو تا شون دختر بودن ،
شوهر کردن اسیر شدن

سه تاش هم پسر بودن ،
زن گرفتن مفقودالاثرن!!

***

متن استعفای شیطان:

پروردگار محترم از آنجایی که بشر امروزی برای فریفتن همدیگر شایستگی بیشتری از این حقیر دارند

و در اکثر مواقع از من سبقت می گیرند و بنده باید در محضر آنها شاگردی نمایم

لذا خواهشمند است با استعفای اینجانب موافقت کنید.



با تشکر
شیطان رجیم

***

ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺑﻪ ﺗﻌﻤﯿﺮﮔﺎﻩ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺭﻓﺖ ﺑﺎ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﻟﺮﺯﺍﻥ
ﮔﻮﺷﯿﺸﻮ ﺍﺯ ﺟﯿﺒﺶ
ﺩﺭﺁﻭﺭﺩ ﺩﺍﺩ ﺑﻪ ﺗﻌﻤﯿﺮﮐﺎﺭ .
ﺗﻌﻤﯿﺮﮐﺎﺭ ﮐﻪ ﻓﻬﻤﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻗﻀﯿﻪ ﭼﯿﻪ ﮔﻔﺖ :
ﭘﺪﺭ ﺟﺎﻥ ﮔﻮﺷﯿﺖ ﺧﺮﺍﺏ ﻧﯿﺴﺖ ﺷﺎﯾﺪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﺳﺮﺷﻮﻥ
ﺷﻠﻮﻏﻪ ﮐﻪ ﺯﻧﮓ
ﻧﻤﯿﺰﻧﻦ


ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﺧﺴﺘﻪ ﮔﻔﺖ: چرت ﻧﮕﻮ،تلگرام بریز

***

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﭼﻨﺪ ﻟﺤﻈﻪ ﺭﻭ ﭘﻠﻪ ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﯽ ﻧﺸﺴﺘﻢ ﮐﻤﯽ ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﮐﻨﻢ

ﻭﺍﺳﻢ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺩﻭ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﺣﺴﺎﺏ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﺑﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺳﯿﺴﺘﻢ (ﺳﺎﺭﭖ) ﮐﻢ ﺷﺪ


ﺳﺎﺭﭖ = ﺳامانه ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﺭﻭﯼ ﭘﻠﻪ

ﻫﺮ ﺟﺎ ﺳﺨﻦ ﺍﺯ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺍﺳﺖ ﻧﺎﻡ ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻣﯿﺪﺭﺧﺸﺪ

***

علم بهتر است يا واى فاى مجانى؟


اى خاک تو سر اين علم که با هرچى مقايسه ميشه کم میاره

***

ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺱ ﭘﺮﺳﯿﺪ
ﺁﯾﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ، ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮداشتی؟
ﻋﺮﻭﺱ ﺳﮑﻮﺕ کرد



ﺩﺍﻣﺎﺩ داد ﺯﺩ ﮔﻔﺖ
ﺍﺯ اﯾﻦ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﭼﯽ ﺑﻔﻬﻤﻢ ؟
ﻋﺮﻭﺱ ﮔﻔﺖ
داد نزن میمون،زهرم ترکید
دارم میشمرم،خوووو

***

تا ۵ صبح تو اینترنت هستم ...

همسایه مون که یه مرد مذهبیه، منو دیده


میگه : آفرین
همیشه به بچه هام میگم

از شما یاد بگیرن که قبل از ما برای نماز صبح بیدار میشه

***

جعفر به جنگ شیرمیرفت نعره میکشیدومیگ*وزید.


گفتندچرانعره میکشی؟
گفت:تاشیر بترسه!
گفتند پس چرا میگ*وزی؟
گفت:خودمم ترسیدم!





.:: ارسال نظر(0) ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من
عناوین آخرین محصولات بلاگ من



.:: Design By :


💬 نظرات کاربران
💬ثبت نام کاربران
💬ورود کاربران