.

.
google-site-verification: google48164bad2306ed30.html

به وبلاگ من خوش آمدید برای تبادل لینک با ما از سیستم تبادل لینک هوشمند وبلاگ استفاده کنید ممنون
ایمیل مدیر : alisrzptc@gmail.com

» تیر 1395
» خرداد 1395
» اردیبهشت 1395
» مهر 1394
» اسفند 1392
» تیر 1391
» آبان 1390
» مهر 1390
» شهریور 1390





RSS
<-ShortDescription-> <-ProductPrice-> تومان

<-ProductPage->

اس ام اس عاشقانه 2
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال جمعه 13 آبان 1390
در ساعت 02:56

وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست

 وحشت از غصه که نه ، ترسم از خاتمه هاست

 ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست

 صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست

 کوله باری پر از هیچ ، که بر شانه ماست

 گله از دست کسی نیست ، مقصر دل دیوانه ماست . . .
 .
.
.
در این سرای بی کسی ، کسی به در نمی زند

 به دشت پر ملال ما ، پرنده پر نمی زند
.
.
.
در کاخ مجلل خبر از عشق مجو / که سعادت همه در کلبه درویشان است
.
.
.
نبردی از وفا یک ذره بویی / به هر ساعت شوی مایل به سویی

 فقط یک نکته میگویم قبول کن / عزیزم واقعا بی چشم و رویی !!!

.
.
.
در دفتر زندگیت برای سفید ماندن صفحه ی غصه هات همیشه دعا می کنم  . . .

.
.
.
هوا داره سرد میشه ، مواظب باش کسی از سردی هوا به گرمی قلبت پناه نبره !

.
.
.
انسانها به هر چی زیاد نگاه می کنند شبیه همان می شوند

 و حتما تو شبهای زیادی به ماه نگاه کردی !

.
.
.
من به خط و خبری از تو قتاعت کردم / قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست . . .
.
.
.
در دفتر دل، ياد تو سرمشق من است / يادم نرود ياد تو تکليف من است
.
.
.
بي تو آغاز ميکنم من روزهاي زرد را / اشک و آه و ناله ها و درد را / مينويسم بي تو بودن هاي من پايانم است / بي تو حامل ميشوم اندوه و اشک سرد را
.
.
.
( نوشتم دوستت دارم، پرانتز را نبستم، بگذار اين حقيقت تا ابد جريان بيابد..
.
.
.
کاش به جاي جدايي، مردن بود، چون مردن يک لحظه است و جدايي ذره ذره مردن
.
.
.
يه کفش همه ي وجودشو فداي کسي ميکنه که پا تو دلش ميذاره،... کفشتم رفيق!
.
.
.هر آنچه خواستم نيامد به دست، چون که بيگانه بودم به اين دنياي پست، پي آب بودم کوزه به دست، چون که آب يافتم، کوزه شکست
.
.
.
عجب موجود سخت جاني ست دل! هزار بار تنگ ميشود، ميشکند، ميسوزد، ميميرد و باز هم برايت ميتپد
.
.
.
اگر دلبر ز من دلگیر باشد /  علاج رفتنش شب گیر باشد

به پابوس تو دلبر خواهم آمد /  اگر در گردنم زنجیر باشد . . .
.
.
.
زندگی وقتی قشنگه که دلی برای دلی تنگ میشه

الان زندگیم خیلی قشنگه !
.
.
.
با آنکه ز ما هیچ زمان یاد نکردی / ای آنکه نرفتی دمی از یاد ، کجایی . . . ؟
.
.
.
در مشرق عشق دشت خورشید تویی / در باغ نگاه یاس امید تویی

در بین هزار پونه آنکس که مرا / چون روح نسیم زود فهمید تویی . .
.
.
.
یک جام پر از شراب دستت باشد / تا حال من خراب دستت باشد

این چند هزارمین شب بی خوابیست / ای عشق فقط حساب دستت باشد . . .
.
.
.
زندگی با تو چه زیباست نمیدانی تو / دل من غرق تمناست نمیدانی تو

شوق دیدار تو در باغ دلم میشکفد / بلبل مست تو تنهاست نمیدانی تو

جز تو کس نیست که من منتظر او باشم / دل من منتظر توست نمیدانی تو  . . .
.
.
.
چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی / جهانی عشق در من آفریدی

دریغا ، با غروب نابهنگام / مرا در دام ظلمت ها کشیدی . . .
.
.
.
شبی پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نیابند خاکسترم . . .
.
.
.
خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد

و رمز جدول چنین بود: دوستم بدار . . .



.:: ارسال نظر(0) ::.
جوك 5
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال یکشنبه 08 آبان 1390
در ساعت 16:13

میدونی وحشتناک ترین چیز توی دنیا چیه؟

این که از یک کابوس وحشتناک از جا بپری

و ببینی زندگیت از اون کابوس وحشتناک تره !
.
.
.
تو را دوست دارم به گرمی تخم مرغ که تازه افتاده از ک*ون مرغ !
.
.
.
ابر و باد و مه و خورشید و فلک درکارند

بچه ها درس نخوانیدکه لیسانس ها بیکارند !
.
.
.
دختر چیست

تلاش بی حاصل پدر و مادر برای پسردار شدن
.
.
.


فرهنگ لغت حیف نون ! (طنز)

این فرهنگ لغت یکمی با بقیه فرق میکنه !

یعنی برداشتی که از کلمه میشه یه جورایی متفاوته

در ادامه با بعضی از این کلمات آشنا میشویم

فرهنگ لغات حیف نون ! (طنز) -

جدول : کسی که نیاکانش علاف باشند را گویند

Saturday : روز جهانی ساطور

Freezer side by side: کسیکه کنار هرکی میشینه، زر مفت میزنه

کراچی : پس تکلیف ناشنوایان چه میشود ؟

سه‌پایه : ۳ تا آدم باحال که همیشه پایه هر حرکتی‌ هستند

وانت : اینترنت آزاد و بدون فیلتر

Category: این گربه کدوم گوریه؟

Morphine: باید بیشتر فین کنی

Keyboard: چه کسی برنده شد؟

MissCall: دختر نا بالغ را گویند

Freezer: حرف مفت

Already: گند زدی به همش رفت !

نلسون ماندلا:نلسون اون وسط گیر کرده

کته ماست : آن گربه مال ماست

مشروبات : روبات مشهد رفته
.
.
.
يه روز 3تا ترك ميرن راه اهن سوارقطاربشن
دير مي رسن قطار شروع به حركت مي كنه هر 3 دنبال قطار مي دوند2تاشون سوارقطار ميشن يكيشون جا مي مونه
بعد شروع مي كنه به خنديدن ملت سوال ميكنن چرا مي خندي ميگه من مسافرم اون دوتا بدرقه كننده بودند.؟؟؟؟؟؟
.
.
.
يه روز يه نابينا ميره آشپزخونه دستش به يه رنده ميخوره ميگه اين چرت پرتا چيه اينجا نوشتن!
.
.
.
يه روز يه زنه پاشو ميذاره روي يه سوسك بعد سوسكه بلند ميشه ميگه پهلوانان نمي ميرند



.:: ارسال نظر(0) ::.
جوک 2
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال چهارشنبه 30 شهریور 1390
در ساعت 23:29

 

به غضنفر میگن خدا رو میشناسی ؟

میگه وقتی رفت و آمد نباشه از کجا بشناسم !؟

***

همیشه با فرزندان تان مهربان باشید؛ زیرا آن ها هستند

که خانه سالمندان شما را انتخاب خواهند کرد !

***

دعاهای بنزینی:

۱- بنزین به قبرت بباره!

۲- التماس بنزین

۳- دست به هر چی می زنی بنزین شه!

۴- خدا بنزینت بده. سه لیتر در دنیا، صد لیتر در آخرت!


***

غضنفر دخترش بچه دار نمیشده ، هرچی دوا درمون میکنن جواب نمیده

آخرش شوهرش میدن !

***

هلکوپتر میشینه محله غضنفر اینا

عضنفر میگه : سر و صدا نکنین باید زنده بگیریمش !

***

خط وسط قرص برای چیه؟
برای اینکه اگه با آب نرفت پایین با پیچ‌گوشتی بره

***

آیا می‌دانستید که

انسانها به جز کودکِ درون یک عدد خر درون هم دارند !

که گاهی زمام امور را به دست می‌گیرد !


***

ازدواج یعنی از دست دادن توجه تعداد کثیری از افراد

و بدست آوردن بی توجهی یک فرد !

***

تدریس استاد :

۱+۱

تمرین :

۵۵x+47x

سوال امتحان :

۳۹۰۴۸۲۴۰(x^2(3454x+84)+8343x(x​-۴۵۴)(۳۵۴-x


***

یارو رفت دندون پزشکی

همینکه رو صندلی نشست دهنش رو بیست سانت باز کرد

پزشک گفت نیازی نیست دهنت رو اینقدر باز کنی‌

یارو میگه مگه نمی‌خوای دندونمو پر کنی‌ ؟

پزشک:من از همین بیرون هم می‌تونم کارمو انجام بدم


***




.:: ارسال نظر(0) ::.
اس ام اس تبریک تولد ( سری 1 )
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال سه‌شنبه 29 شهریور 1390
در ساعت 23:43


کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟

ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟

***


امروز با شکوهترين روز هستيست روزي که آفريدگار تو را به جهان هديه داد
و من ميترسم به تو تبريکي بگويم که شايسته تو نباشد
به زمين خوش آمدي فرشته ي مهر و زيبايي تولدت مبارک

***


جاي هيچکس را هيچکس ديگر نميتواند پر کند !

مهربانم :

تولدت مبارک

***

تبريک دست خالي مرا با سخاوت بي حدت بپذير...

تولدت مبارک...


***


باور کن ماههاست زيباترين جملات را براي امروز کنارمي گذارم، امشب اما همه جملات فرار

کرده اند، همينطور بي وزن و بي هوا آمدم بگويم

.

.

.

. تولدت مبارک

***

بهترين آهنگ زندگي من تپش قلب توست

و قشنگ ترين روزم روز شکفتنت.

تولدت مبارک


***

چه لطيف است حس آغازي دوباره،و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس...و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن!و چه اندازه شيرين است امروز...
روز ميلاد...روز تو!روزي که تو آغاز شدي!

تولد مبارک

***

گاه يک سنجاقک
به تو دل مي بندد
و تو هر روز سحر
مي نشيني لب حوض
تا بيايد از راه
از خم پيچک نيلوفرها
روي موهاي سرت بنشيند
يا که از قطره آب کف دستت بخورد
گاه يک سنجاقک
همه معني يک زندگي است .
تولدت مبارک ... سنجاقک زيباي من


***

گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند در بهترين روز تاريخ زيباترين هديه اش را به ما داد.


***

اي که ترنم محبت را در قلبت احساس کردم تولد مبارک


***

ميدانم امروز بارها و بارها تولدت را تبريک گفته اند شايد واژه هاي تبريک آنها را زيباتر بوده اند اما  با عشقي را که من به همراه تبريکم روانه قلب مهربانت ميکنم قابل قياس نيست روز ميلاد تو روز شکفتن غنچه هاي مهربانيست با تمام وجود دوستت دارم تولدت مبارک

***


خداي اطلسي ها با تو باشد
پناه بي کسي ها با تو باشد
تمام لحظه هاي خوب يک عمر
به جز دلواپسي ها با تو باشد .

تولدت مبارک


***

روزي که، تو اومدي روي زمين
يه فرشته کم شد از آسمونا
مثل گل شکفتي بين آدما
گل سر سبد بودي بين اونا
تولدت مبارک عزيزم


 ***

 
تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه‌ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خندس

***



تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

***


مبارک بادت این روز جهانی

که نوشیدی شراب زندگانی

بدنیا آمدی لپّت تپل بود

ولیکن معده ات همواره شل بود

عمو،خاله،مامان،دائی و عمّه






.:: ارسال نظر(0) ::.
جوک 1
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال سه‌شنبه 29 شهریور 1390
در ساعت 19:45

غضنفر دكمه اي پيدا كرد و برد پيش خياط. - آقا ميخوام براي اين دكمه يك كت بدوزيد!!!

***

دوتا غضنفر تصميم ميگيرن فارسي صحبت كنن اولي ميگه پاشو دومي نميپاشم اولي جواب ميده نگو نميپاشم بگو پاشيده نمي شوم.

***

معلم: نادرشاه چه طور بر تخت سلطنت نشست؟
شاگرد: چهار زانو!

***

بچه: مامان! شاهزاده رویاها با اسب سفید یعنی چی؟

مامان: یعنی یه خری مثل بابات!

***

سه تا یارو میرن دزدی ، صابخونه بیدار میشه و هر کدوم میرن تو یه گونی قایم میشن! صابخونه میاد و به گونی اول لگد میزنه..صدای نون خشک در میاره! به دومی لگد میزنه .. صدای گردو در میاره! به گونی سوم لگد میزنه … هیچ صدایی در نمیاد.. دویاره محکمتر لگد میزنه … باز صدا نمیده ! دفعه سوم که لگد میزنه ، یارو با عصبانیت میاد بیرون میگه بابا … آرده ، آرد !… آرد صدا نداره ! نفهم

***

آقای دکتر بدادم برس! دکتر: چی شده ، ناراحتیت چیه؟ مریض: من هر وقت سیر میشم ، اشتهام کور میشه !!

***

متصدي بانك خانم پول به ريزم به حساب جاريتون؟ زن الهي جاري من بميره بريز به حساب خودم

***

یه نقطه ی قرمز توی آسمون حرکت می کنه میدونی چیه ؟؟؟ اون قلب من که واسه تو پر کشیده نیست !!!. . . یه مگسه که ماتیک زده !!!

***

حیف نون می ره ماشینش رو بیمه کنه، آقاهه بهش می گه: خدا کنه هیچ وقت از این بیمه استفاده نکنی. حیف نون می گه: الهی تو هم از این پول خیر نبینی!

***

حیف نون برای خودکشی کردن طناب به کمرش میبنده میگن چرابه کمرت بستی میگه آخه اول انداختم گردنم داشتم خفه میشدم

***

غضنفر از ساختمون ده طبقه میفته پایین، همه جمع میشن دورش، ازش میپرسن: آقا چی شده؟ میگه: والله منم تازه رسیدم!

***

دو تا ماشین با هم تصادف می‌کنند. افسر میاد و می‌پرسه: کدومتون مقصر بودید؟ غضنفر میگه: والله من خواب بودم، ندیدم از ایشون بپرسید .

***


غضنفر میخواسته به فلسطینیا کمک کنه، براشون سنگ پست میکنه!

***

غضنفر با زنش رفته بوده سینما، تو فیلم یهو یه گاوه شروع می‌کنه دویدن طرف تماشاچیا. غضنفر یهو میپره زیر صندلی، زنش میگه: ‌بابا خجالت بکش! این فیلمه. غضنفر میگه: زن! من و تو می‌دونیم فیلمه، گاوه که نمی‌دونه!

***

سه نفر توی هواپیما برای هم کلاس میذاشتند . اولین نفر با موبایل دومین نفر با لب تاپ سومین نفر میبینه داره کم میاره میره یک دستمال کاغذی رو لوله می کنه میگذاره توی جیبش البته یک گوشه از دستمال کاغذی را از جیبش بیرون میگذاره بعد می اید پیش دوستاش یکی از دوستاش ازش می پرسه این چیه از جیبت بیرونه ؟ میگه وای خدای من کی برای من فکس فرستاده !!!؟؟؟

***



.:: ارسال نظر(0) ::.
اس ام اس خنده دار
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال جمعه 25 شهریور 1390
در ساعت 06:40


اس ام اس یک پسر ایرانی: عزیزم ، خوبی ؟! دلم واست تنگ شده همش دارم به تو فک میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی!
Send to»»» سپیده ، روشنک ، آناهیتا ، سمانه ، آتنا ، مریم , بتول !

***

جديدترين جمله عاشقانه عزيزم يارانه ام براى تو !

***

آیا میدانید بعضی وقتها وجدان مانع ارتکاب گناه نمی شه، فقط گناه رو کوفت آدم می کنه!

***

هیچکس همراه نیست ، تنهای اول...

**
*
دست دست...
دستا شله..
دست دست..
آهان بیا..
ماشاالله..
(طرح شادسازی افراد بیکار)

***

مشترک مورد نظر،آدم نمی باشد...!قطع کن لطفا

***

شنيدين اين پسراى دم بخت ميگن قصد ازدواج نداريم؟
بگو ازدواج كه قصد نمیخواد پول مي خواد كه تو ندارى

***

هیچ کادوی زشت و به درد نخوری دور انداخته نمیشود،

فقط از خانه ای به خانه دیگر و از شخصی به شخص دیگر منتقل میشود !

***

بسلامتیه اون پسری که خواست آدم بشه

ولی یه دختر اومد تو زندگیش و نذاشت . . .

همیشه پای یک زن در میان است !

***

میگن تو جهنم یه سفره هست که طولش ۲-۳ کیلومتره

همیشه هم پاک کردنش با توئه !

***

یارو میره از این ماشینا میخره که فرمونش سمت راسته.

بهش میگن حالا ازش راضی هستی؟ میگه: راضی که هستم،

فقط هر وقت تف میکنم میخوره تو صورت زنم!

 

افزایش ترافیک

link.bertak.ir






.:: ارسال نظر(0) ::.
اس ام اس عاشقانه
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال جمعه 25 شهریور 1390
در ساعت 06:26

لنگر عشق زدم بر دل طوفاني تو / تکيه گاهم شده است ساحل باراني تو . . .

***

به سلطان حقيقتها فراموشت نخواهم کرد، تو تنها شعله اي هستي که خاموشت نخواهم کرد.

***

گر جفاي روزگار تکه تکه کند قلب مرا، روي هر تکه نويسم اسم زيباي تو را.

***

راز دل با يار محرم هم نبايد باز گفت / روزي آن محرم اگر بيگانه شد تکليف چيست ؟

***

يک نفر امد قرارم را گرفت / برگ و بار و شاخسارم را گرفت
چهار فصل من بهار بود ، حيف / باد پائيزي بهارم را گرفت
اعتباري داشتم در پيش عشق / با نگاهي ، اعتبارم را گرفت
عشق يا چيزي شبيه عشق بود / آمد و دار و ندارم را گرفت . . .

***

من شکستم تا تو را عاشق کنم / بعد من باران فقط آب است و بس
هر که بعد از من سراغت را گرفت / زشت يا زيبا فقط خواب است و بس . . .

***

کدوم رو دوست داري برات بفرستم !؟
قل(ب)م !؟
ر(و)حم !؟
ج(س)مم !؟
يا حروف توي پرانتز !!؟

***

اگر باغ نگاهم پر ز خار است، گلم تاراج دست روزگار است
به چشمانت قسم، با بودن تو، زمستاني ترين روزم بهار است . . .

***

تک تک روزهايم را ميسوزانم ، تا چشمکي شوم براي شب هاي بي ستاره ات . . .

***

کاش دوست داشتن فرستادني بود تا از راه دور تقديم تو ميکردم

***

دل تمنا ميکند تا من بسازم خانه اي / عاشقان کي خانه دارند دل مگر ديوانه اي !؟

***

ميروم ديگر شما يادم کنيد / من که رفتم اين غزل ها را شما دفتر کنيد
ميروم تا دل نبندم دل به خوبي هايتان / باز هم دل بستم و زخمي شدم ، باور کنيد . . .

***

تو رفتي و من شدم لحظه شمارت / دو قطره اشک مانده يادگارت
اگر برگشتي و من را نديدي / بدان که مرده ام از انتظارت . . .

***

آنجا که توئي ، رهگذري نيست مرا / جز دوري تو غم ديگري نيست مرا
خواهم که به جانبت پرواز کنم / حيف است که هيچ بال و پري نيست مرا . . .

***

عزيز دلم جدائي مکن / جهان کوچکيست ، بي وفائي مکن
ببخش عاشقت را و منت گذار / من که گريه کردم ، عاشق آزاري مکن . . .

***

من که گفتم اين بهار افسردني است / من که گفتم اين پرستو مردني است
من که گفتم اي دل بي بند و بار / عشق يعني رنج ، يعني انتظار
آه عجب کاري به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل . . .



.:: ارسال نظر(0) ::.
اس ام اس سرکاری
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال جمعه 25 شهریور 1390
در ساعت 04:53


نگاهم در نگاهت کرد برخورد خدا مرگت دهد حالم بهم خورد!!

***

 مرابه دريچه قلبت کشاندی و در را بستي...... در رو باز کن بابا دستم لای دره !

***

نگاهم کرد ، پنداشتم دوستم دارد ، نگاهم کرد در نگاهش هزاران عشق خواندم نگاهم کرد ، دل به او بستم ، باز نگاهم کرد و …
تازه فهمیدم یارو خله ! فقط نگاه میکنه !

***

زندگی من به دو بخش تقسیم میشه
بخش اولش مهم نیست
بخش دومش هم به کسی مربوط نیست

***

فقط يه بار بهت ميگم دوستت دارم
چون خوب نيست آدم زياد دروغ بگه!!

***

اون صورت مظلومت،اون چشاي پراشكت،اون نگاه پرخشمت، منو ياد كسي مي اندازه كه توي عروسي غذا گيرش نيومده!

***

شده خواب ببینی که وقتی خوابیدی تو خواب داری خواب میبینی که خوابی و داری می خوابی و خواب خوابو میبینی که در اون حالی که تو خواب داری خواب خواب رو میبینی تو خواب همونطور که خوابی یکی دیگه هم مثل خودت خوابه و تو خوابش خوابه خوابو میبینه و همین طور که خوابیده تو خواب به تویی که خوابی بگه: چقدر سرکاری ؟

***

دستت رو بذار روی سرت چیزی حس نمیکنی؟ تعجب نکن بعضی از بزها شاخ ندارن.

***

اگه خورشيد محو تماشاي تو نيست دلگير مشو از پشت كوه اومده
(اعتماد به نفس كاذب)

***

ما ز یاران چشم یاری داشتیم ، هندوانه کاشتیم ، اما کدو برداشتیم!

***

میگن : گوشه آسمون نوشته ? هرکی یارش خوشکله ? جاش تو بهشته.

خدائیش چه شانسی داریاااااا مفتی مفتی داری میری بهشت !!!

***


 



.:: ارسال نظر(0) ::.
جوک
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال جمعه 25 شهریور 1390
در ساعت 04:00

معلم از بچه ها میپرسه:بچه ها در آینده میخواهید چه کاره بشید؟ محسن:من میخوام ناخدا بشم. علی:من میخواهم دکتر بشم. سارا:من میخوام یه مادر خوب بشم. رضا:منم میخوام به سارا کمک کنم




رفتم داروخانه میگم: پماد ضد خارش میخوام یارو زیرلب میگه: نیگا جوونای مملکت حال ندارن خودشونو بخارونن!

 

 

غضنفر گاو داری داشته مامور بهداشت میاد میگه به گاوا غذا چی میدی؟ غضنفر میگه آت و آشغال ! یارو کلی جریمش می کنه

، سال بعد میاد میگه چی میدی به گاوات؟ غضنفر میگه جوجه کباب، چلو کباب، پیتزا یارو دوباره جریمش میکنه.

سال بعد بازم میاد میگه چی میدی به گاوات؟ این دفعه غضنفر میگه والا اول صبح نفری دوهزار تومن بهشون میدم برن هر چی دوست دارن بخرن بخورن




● آدم به 6 دليل شانس اورد چون حوا نمتونست اينارو بهش بگه:

1. مي دوني من چند تا خواستگار داشتم؟

2. برو از شوهراي مردم يادبگير

3. ديشب كجا بودي؟

4. چرا پولاتو ميدي مامانت؟

5. چرا به اون زنه نگاه كردي؟

6. من آدمت كردم




غضنفر تو روزنامه يك آگهي استخدام ميبينه كه: به يك مهندس كامپيوتر مجرب و باسابقه نيازمنديم. خلاصه فرداش كت شلوار ميپوشه و اساساً تيپ ميزنه و پاميشه ميره واسه مصاحبه. اونجا يارو ازش ميپرسه: شما مدركتون از كدوم دانشگاهه؟ غضنفر ميگه: من مدرك ندارم كه! يارو تعجب ميكنه، ميگه: پس حتماٌ سابقة كارتون زياده... قبلاٌ تو كدوم شركت كار ميكردين؟ تركه ميگه: والله من شركت مركت کارنکردم! پدر مرحومم يك سوپرماركت داشت، منم همونجا كار ميكنم!! يارو شاكي ميشه، ميگه: مردك! تو اصلاٌ بلدي كامپيوتر رو روشن كني؟! غضنفر ميگه: والله نه!! مرده قاط ميزنه، ميپرسه: پس اومدي اينجا چه غلطي بكني؟! غضنفر ميگه:
من فقط اومدم بگم كه دور من يكي رو بايد خط بكشيد




غضنفر رو داشتن به جرم قتل زنش محاكمه ميكردن، دادستان ميگه: سنگدل‌! تو وقتي داشتي زنت رو ميكشتي، نداي وجدانت رو نشنيدي؟!‌

غضنفر ميگه: نه والله! بس كه اين زنيكه جيغ و داد ميكرد مگه ميذاشت ما چيزي بشنويم؟!!




یک ایرانی و یک آمریکایی قرار گذاشتند به تعداد روزهای تعطیل کشور خود به دیگری پس گردنی بزنند!! آمریکایی اول شروع کرد و همینطور که میزد می گفت: - تولد عیسی, ژانویه, وفات عیسی, عید پک و تعطیلاتش تمام شد و حالا نوبت ایرانی رسید:

- تولد امام اول, دوم, سوم .... دوازده ام و شروع کرد به نام بردن تمام پیغمبرها و تولد و وفات شان در حالیکه آمریکایی داشت از درد فرار میکرد, فریاد زد - کجا در میری؟ هنوز سه ماه تعطیلی موند!!!
 



.:: ارسال نظر(0) ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من
عناوین آخرین محصولات بلاگ من


صفحه قبل1...789صفحه بعد


.:: Design By :


💬 نظرات کاربران
💬ثبت نام کاربران
💬ورود کاربران