.

.
google-site-verification: google48164bad2306ed30.html

به وبلاگ من خوش آمدید برای تبادل لینک با ما از سیستم تبادل لینک هوشمند وبلاگ استفاده کنید ممنون
ایمیل مدیر : alisrzptc@gmail.com

» تیر 1395
» خرداد 1395
» اردیبهشت 1395
» مهر 1394
» اسفند 1392
» تیر 1391
» آبان 1390
» مهر 1390
» شهریور 1390





RSS
<-ShortDescription-> <-ProductPrice-> تومان

<-ProductPage->

جوک جدید
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال جمعه 28 خرداد 1395
در ساعت 08:31

هر سال که نتایج کارشناسی ارشد میاد بابام میگه برو ببین قبول شدی یا نه

منم یادم میره که پول ثبت نام رو رفتم بیرون نهار خوردم

***

اگه نیاز به کمک دارید،


از کسی که مشغول درس خوندنه کمک بگیرید،

 آدما واسه فرار از درس خوندن حاضرن کوه جا به جا کنن

***

یه بارم فرمانده پادگان گفت تحصیل کرده شیمی کیه؟


چند نفر دست بلند کردن.


گفت برید با جوهر نمک توالت‌هارو بشورید

***

‏نه کسی با گیاهخواری به جایی رسیده



 نه با گوشتخواری



 فقط و فقط پاچه خواری....

***

کیف پول رفیقم و زدن…
میگه عیب نداره من گذشتم...



اميدوارم خرج ایدز و اورژانس و تصادفش بشه
به نظرم باید درباره ى مفهوم گذشت بیشتر باهاش صحبت کنم!

***

چه خوب بود
هم مسلمون بودیم

هم یهودی بودیم

هم مسیحی!!!!

اونوقت جمعه و شنبه و یکشنبه

سه روز پشت سر هم تعطیل بودیم

***

خواننده هم مثل حبیب بعد از فوتش

 آهنگاش رو برای تسلیت میذارن

 احساس منتقل میکنه

من موندم شهرام شب پره با چه رویی میخواد بمیره
دلبرم دلبرکم
دلبر بانمکم

***

بازی جمهوري چک و اسپانیا رو داشتم از شبكه bein sport می ديدم،

کارشناسش "یان کولر"بود


بابام گیر داده بود میگفت خاموشش کن

***

مرد باس وقتی خانومش رانندگی



میکنه از مرگ نترسه

***

تبليغ جديد شرکت سايپا

حوصلت سررفته؟


پاشو بيا ي پرايد بخرو تو جاده چالوس هيجان

 و حادثه رو باهاش تجربه کن

با محصولات سايپا

شاد برويد شادروان برگرديد

***

عمه ام یه جوری تو مراسم سوم ختم مادر یکی از همکاراش گرفته بود خودشو زده بود و جیغ و گریه راه انداخته بود که

صاحب عزا هفتم دیگه بهش خبر ندادن

 

***

ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﻢ ﻓﺮﻣﻮﻝ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﺑﻴﺎﻥ ﮐﻨﻢ؛
ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﻓﺮﻣﻮﻝ ﺷﮑﺴﺖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻴﺪ


من میتونم كمكتون كنم...

***

بمب، موشک، زلزله، روح، جن، شبح. داعش...


هيچ کدوم به اندازه ي
پنج تماس بي پاسخ از بابا و مامان ترسناک نيست...

***

مرد‌ها گریه نمیکنند


مرد‌ها دردهایشان را جمع میکنند و یکباره میگو*زند...



.:: ارسال نظر(0) ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من
عناوین آخرین محصولات بلاگ من



.:: Design By :


💬 نظرات کاربران
💬ثبت نام کاربران
💬ورود کاربران