.

.
google-site-verification: google48164bad2306ed30.html

به وبلاگ من خوش آمدید برای تبادل لینک با ما از سیستم تبادل لینک هوشمند وبلاگ استفاده کنید ممنون
ایمیل مدیر : alisrzptc@gmail.com

» تیر 1395
» خرداد 1395
» اردیبهشت 1395
» مهر 1394
» اسفند 1392
» تیر 1391
» آبان 1390
» مهر 1390
» شهریور 1390





RSS
<-ShortDescription-> <-ProductPrice-> تومان

<-ProductPage->

اس ام اس عاشقانه
نویسنده دن کیشوت تاریخ ارسال جمعه 28 خرداد 1395
در ساعت 15:41

اس ام اس عاشقانه

 

یه طرح از چشمات بفرست ، یه آهو اینجاست میخوام روشو کم کنم !

 

*****

 

شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت / دوریت آمد به یادم هستی ام آتش گرفت . . .

 

*****

 

به اندازه دیوونه های دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه !

 

*****

 

همیشه مست و شیدای تو بودم / به فکر آرزو های تو بودم

تموم آرزوهای منی ، کاش / یکی از آرزوهای تو بودم . . .

 

*****

 

هرچه زدم بی تو دلم وا نشد / جز تو کسی باب دل ما نشد

هرچه پرستو شدم و پر زدم / هم نفسی مثل تو پیدا نشد . . .

 

*****

 

اگر اسم آدما رو بارزترین صفاتشون بذارن ٬ اسم منو چی میذاشتی !؟

 

*****

 

صدای پای تو که میروی ، صدای پای مرگ که میآید . . .

 

*****

 

اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .

 

*****

 

در این شب پر از سکوت ، واژه ها یاری ام نمیکنند ، کاش تو بودی تا سکوتی مرگبار

بر لحظاتم سایه نمی افکند ، کاش تو بودی تا در دریای مهربانیت غرق میشدم

تو زیباترین ترانه ام هستی . . .

 

*****

 

من تو را باز کجا خواهم یافت ؟ جز در اندیشه خویش و به جز قصه هجران و شکیب

چیست افسانه عمر . . . ؟

 

*****

 

آفتاب پنجره را میشناسد حتی اگر بسته باشد

مهتاب به دیدارم می آید حتی اگر خسته باشد

دل هواتو میکند حتی اگر شکسته باشد . . .

 

*****

 

واسه مشق شبت بنویس : اونی که فکرش رو نمیکنی همیشه به یادته . . .

 

*****

 

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی

تو بمان با دگران وای به حال دگران . . .

 

*****

 

چرا غمگینی ؟ : عاشق شدم

آیا عشق شیرین است ؟ : بله شیرین تر از زندگی

چرا تنهایی ؟ : ویژگی عاشق هاست

لذت تنهایی چیست ؟ : فکر به او و خاطرات او

چرا می روی ؟ : برای اینکه او رفت

دلت کجاست ؟ : پیش او

قلبت کجاست ؟ : او برده

پس حتما بی رحم بوده نه ؟ : نه اصلا

چرا ؟ : چون باز هم او را میپرستم . . .

 



.:: ارسال نظر(0) ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من
عناوین آخرین محصولات بلاگ من



.:: Design By :


💬 نظرات کاربران
💬ثبت نام کاربران
💬ورود کاربران